fredag, juli 29, 2005

Whisky!

I de sidste par år er jeg begyndt at få smag for whisky, altså uden at drukne det i et eller andet perverst, heller ikke vand. Der er måske nok nogle enkelte mærker, der kan tåle en enkelt isterning - men så heller ikke mere!

Jeg drikker dog ikke noget videre når jeg er hjemme - for et par måneder siden måtte jeg smide en sjat Bailey ud fordi det var blevet dårligt (nok fordi der er mælk eller fløde eller sådan noget i).

Måske man skulle åbne en whisky-bar på Mars engang i fremtiden? Der kunne tilsyneladende godt være basis for det, hvis Mars er indrettet som det beskrives her:

http://www.tycho.dk/article/articleview/3074/1/32/

Der kan muligvis også serveres andre drinks, da der åbenbart findes oliven deroppe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kommentaren skal godkendes af mig, inden den bliver vist på bloggen.