søndag, marts 01, 2009

En sommerfugl

Kristian ovre på bloggen "Ydmyghed" har været så flink at sende en sommerfugl til mig. Meningen med den er at man sender den videre til en anden blogger, som man synes er særlig god. Tusind tak for den!

Hvis jeg ikke lige havde fået den af Kristian, så tror jeg faktisk jeg ville have valgt at sende den til ham, fordi jeg synes hans indlæg på "Ydmyghed" altid er værd at læse. Jeg er som regel enig med ham, men selv når jeg ikke er det, synes jeg at jeg bliver klogere. En god blogger kan inspirere en til at reflektere konstruktivt, også selv om man ikke er enige. Når det er tilfældet, så har man heller ikke nogen grund til andet end at formulere sig venligt. Nu opfatter jeg også en personlig blog som noget man ligesom besøger som en gæst, og ikke blot endnu et "diskussions-forum".

En anden blog, der har noget af det samme, er Raapils. Så derfor giver jeg sommerfuglen videre til ham!

update:
Se raapil unblogged

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kommentaren skal godkendes af mig, inden den bliver vist på bloggen.