lørdag, marts 24, 2007

eBuzz

Politiken.dk har jeg lige læst om en interessant søgemaskine ved navn eBuzz.

Den søger på danske nyhedskilder og ikke mindst på et stort antal danske blogs.

Jeg har lige afprøvet den kort, og er ret imponeret må jeg sige. Den er helt utrolig enkel og overskuelig i brug, og lynhurtig.

Jeg har bestemt indtryk af, at det er guf for enhver dansk blogger, og lægger derfor et link til den i sidebaren her på bloggen.

Den kan dog ikke erstatte en feedreader til de blogs man i forvejen kender, og gerne vil have opdateret med det samme. Men den ser ud til at være et glimrende redskab til automatisk søgning i junglen af blogs - der er jo efterhånden så mange, så det er ret uoverskueligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kommentaren skal godkendes af mig, inden den bliver vist på bloggen.