torsdag, august 10, 2006

Polit-blogs

Denne weblog er lige blevet optaget på Polit-blogs, som er en samling af feeds fra blogs med overvejende politisk indhold.

De fleste af dem skriver på dansk, hvilket jeg også konsekvent gør på denne blog.

Jeg har imidlertid andre blogs med politisk indhold, der er skrevet på engelsk. De handler mest om global politik, og kan ses her:

MOMIBLOG US
Essays & Articles

Desuden har jeg også artikler og seeds på:

Newsvine
mogmich.newsvine.com

Længere artikler på dansk kan du finde her:

Essays & Artikler

Disse links findes ude til højre på mine blogs. Du kan skifte mellem dansk/engelsk ved at klikke på henholdsvis MOMIBLOG DK og MOMIBLOG US ...

Alle mine blogs kører som de skal i både "Internet Explorer" og "Firefox" (som jeg selv foretrækker). Skulle der være fejl, er du velkommen til at skrive en email til mig. Adressen finder du i min profil (lad dig ikke afskrække af mit udseende!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kommentaren skal godkendes af mig, inden den bliver vist på bloggen.