torsdag, november 09, 2006

Drikkevand

Ifølge DR Nordjylland er drikkevandet fra Vejgaard vandværk "Danmarks mest velsmagende drikkevand".

Det kan jeg godt skrive under på, selv om jeg ikke har smagt på vandet fra hvert eneste vandværk i kongeriget Danmark. Jeg bor nemlig selv i Vejgaard (Ålborg).

Det er vigtigt for helbredet at få nok væske - det ved jeg af erfaring.

Og det skal helst ikke kun være øl og kaffe og sådan...

Så gør det jo ikke noget, at man ligefrem får lyst til at drikke almindeligt vand - fordi det faktisk smager godt.

Det betyder med andre ord noget for folkesundheden, det der med vandkvaliteten.

Smagen er ikke helt ligegyldig i den sammenhæng.

Her i den varme sommer, vi lige har haft, drak jeg en hel del af det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kommentaren skal godkendes af mig, inden den bliver vist på bloggen.