tirsdag, september 04, 2007

Those were the days...

Så vidt jeg husker - jeg er 54 år gammel - så røg jeg vistnok hash for første gang, engang jeg var indlagt på Rigshospitalets Militærpsykiatriske Afdeling i begyndelsen af 70'erne.

Man skal jo møde nogen der har adgang til stadset et eller andet sted!

Det var da meget sjovt, men det er nu ikke noget jeg er så forfærdelig tiltrukket af - jeg har vist kun røget hash 3-4 gange i løbet af mit liv.

At man skulle prøve det dengang, hang naturligvis sammen med det såkaldte ungdomsoprør, og for mange i min generation har det vel været ret harmløst at prøve det. Der er sikkert også en del politikere der har prøvet det i deres ungdom, mon ikke?

Hvis nogen skulle være lidt nostalgiske med hensyn til ungdomsoprøret, så er der på The National Archives nogle pudsige detaljer om Mick Jagger, Marianne Faithfull, Yoko Ono - og en vis John Winston Lennon (jeg vidste ikke han hed "Winston" til mellemnavn, eller også havde jeg bare glemt det!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kommentaren skal godkendes af mig, inden den bliver vist på bloggen.