lørdag, februar 21, 2009

Satans menneskerettigheder!

Da jeg læste følgende overskrift: "Uskyldige beskyttes mod dna-registrering" spurgte jeg i første omgang mig selv, om det virkelig kunne passe, at den siddende regering for en gangs skyld tog initiativ til mindre overvågning af borgerne?

Efter at have læst artiklen på Politiken.dk forstår jeg det bedre. Der er tale om, at justitsministeren er blevet tvunget til det, på grund af en menneskeretsdom:

En menneskeretsdom tvinger nu justitsministeren til at sikre beskyttelsen af uskyldige.

Pia Kjærsgaard og DF bliver nok eddikesure på Brian nu - de vil jo som bekendt gerne have alle borgere i dna-register!

Ikke underligt, at Pia ligesom ikke er særlig vild med de der "menneskerettigheder" (set fra det sorte hul hun selv befinder sig i).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kommentaren skal godkendes af mig, inden den bliver vist på bloggen.