fredag, juni 17, 2005

Guide med links

Har lige tilføjet en post der skal bruges som en slags guide med links. Det gør jeg fordi:
  • Det er lidt besværligt at tilføje links i sidebaren, da de skal indsættes i templatens HTML kode. Det samme kan til gengæld være en fordel, hvis man netop kun indsætter de vigtigste og mere permanente links.
  • Jeg vil undgå at der kommer en meget lang stribe af links ude i sidebaren, så artikeloversigt mv. kommer for langt ned.
  • Jeg gerne vil prioritere mine links, så der er særlig nem adgang til de andre ting jeg har på nettet.
  • Det gør det muligt med en kort forklarende tekst til linket (jeg bryder mig heller ikke selv om lange lister med links som man ikke aner hvad er).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kommentaren skal godkendes af mig, inden den bliver vist på bloggen.