tirsdag, februar 06, 2007

Irak-krigen

Var det militære angreb på Irak folkeretsstridigt, og Danmarks deltagelse dermed grundlovsstridigt?

Det spørgsmål er jeg selv ved at bore i for øjeblikket. Links til vigtige kilder har jeg tænkt mig løbende at lægge i sidebaren, under rubrikken "EMNE: IRAK-KRIGEN".

Linket Irak-krigen (folketinget) skulle give adgang til samtlige folketings-dokumenter om sagen (beslutningen).

Linket Irak-krigen (1. behandling) åbner til forslagets første behandling i folketinget. Det fungerer sådan, at du trykker på "næste", så kommer hvert indlæg for sig selv. Det gør det mere overskueligt, synes jeg - foruden at du kan klikke på oplysninger om det pågældende folketingsmedlem.

Under rubrikken "ANDRE LINKS" finder du et generelt link til Folketinget

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kommentaren skal godkendes af mig, inden den bliver vist på bloggen.