fredag, februar 02, 2007

Løgneren Karen

I min tidligere post Hyper Ideologen kritiserede jeg Karen Jespersen skarpt.

I den forbindelse gav jeg udtryk for, at jeg bestemt ikke mener der skal drives klapjagt på dem der befandt sig på venstrefløjen under den kolde krig. Altså kommunister, marxister, VS'ere og hvad de nu ellers kaldte sig.

Det mener jeg naturligvis stadigvæk. Man skal ikke mistænkeliggøre en tidligere VS'er, alene fordi vedkommende var VS'er.

Medmindre vedkommende er fuld af løgn - på sådan en måde, at man på demagogisk vis vildleder folk politisk idag.

Fordi man selv har en politisk agenda idag, der gør det opportunt at "skrive sin egen fortid om".

Så er det rimeligt og nødvendigt at hive sandheden frem, skulle man mene.

Karen Jespersen er tydeligvis fuld af regulær løgn, som det fremgår af en post på MODSPIL

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kommentaren skal godkendes af mig, inden den bliver vist på bloggen.