søndag, marts 26, 2006

US Citizenship?

Apropos Søren Krarups ikke særligt gode ide om en test for statsborgerskab - som rigtig mange danskere sandsynligvis ville dumpe ved - så kan du på denne her side teste, om du kan blive amerikansk statsborger:

Blogthings - Could You Pass the US Citizenship Test?

Jeg scorede selv 8 ud af 10 rigtige!

Selv om man godt kan blive lidt træt af den her Muhammed-historie, så har jeg nu ikke tænkt mig at emigrere til amerika. Ikke så meget fordi ovenstående test næppe er nok til at få amerikansk statsborgerskab når det kommer til stykket, men mere fordi jeg synes, at Danmark er det bedste land i verden.

Der er nogle kommentarer til testen på den blog, hvor jeg fandt linket, men de indeholder nogle af svarene - så vent med at se på den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kommentaren skal godkendes af mig, inden den bliver vist på bloggen.