onsdag, november 21, 2007

Autonome betjente?

De københavnske politibetjente har fået besked på, at de skal fange færre forbrydere!

Det skriver DR Nyheder ihvertfald.

Nedprioriteringen skulle gælde organiseret kriminalitet, narkohandel og trafiksyndere - og kommer til at gælde frem til nytår.

Så er det jeg gerne vil spørge mine læsere i Nordjylland, om der er nogen der er med på at:

  1. Tage en tur med DSB til Danmarks hovedstad i weekenden (med lovlig, gangbar billet).
  2. Stjæle en bil og køre lidt rundt i byen. Jeg skal nok køre, selv om jeg ikke har kørekort.
  3. Køre et smut ud til Christiania og købe et ordentligt læs hash (ikke hård narko, det bryder jeg mig ikke om!)
  4. Stille den stjålne bil ved hovedbanegården, og tage toget hjem til Nordjylland (lovlig returbillet).
  5. Evt. hilse på betjentene på hovedbanegården, inden det går hjemad - og ønske dem god jul og godt nytår!

Det vil da være hyggeligt. Alle københavnske politibetjente kommer jo som bekendt fra Jylland.

update:
Se en lille hyggelig video på DR Nyheder

1 kommentar:

  1. Nu er det selvfølgelig ikke sikkert, at betjentene på hovedbanegården har TID til at drikke så meget som en halv kop kaffe sammen med os!

    SvarSlet

Kommentaren skal godkendes af mig, inden den bliver vist på bloggen.