søndag, november 04, 2007

Farligt eksperiment!

Hører lige på TV, at de politiske ungdomspartier vil lave et eksperiment, hvor de er tvunget til at være sammen i 24 timer for at diskutere politik...

Det lyder skide farligt, synes jeg. At de tør. De risikerer alle som een at ende på psykiatrisk afdeling et eller andet sted, og komme til at ligge på madrasser på gulvet.

Eller også kommer de ud med en helt ny, fælles livsanskuelse og politisk ideologi, som verden aldrig har set før?

Jeg kan af gode grunde ikke komme med et bud på, hvad det skulle være, sådan i indholdet. Det er jeg nok også for gammel til at kunne forestille mig.

Det er jo unge mennesker, det drejer sig om. Dem ved man aldrig hvor man har henne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kommentaren skal godkendes af mig, inden den bliver vist på bloggen.