fredag, november 09, 2007

Villy på eventyr

Berlingske.dk skriver, at Villy Søvndal er særlig populær blandt de unge.

Så er det jo en skam, at:
  1. De helt unge ikke har stemmeret.
  2. Der bliver flere gamle i fremtiden.
  3. Folk kommer til at leve 3 år mere, hvis Fogh fortsætter.
  4. Villy kan ikke få flere unge med valgret til at stemme på ham, ved at love dem at de kommer til at leve længere end os gamle (det er de kloge nok til at vide, at de nok gør alligevel).

Så han bliver jo nok ikke statsminister lige med det samme, men det vigtigste er jo også at vi får en ny regering. Jeg har ihvertfald tænkt mig at stemme på enten SF eller Enhedslisten. Jeg har nemlig regnet ud, at jeg nok ikke kommer til at leve de ekstra 3 år alligevel, da jeg har røget som en skorsten det meste af mit liv (holdt først op fornylig).

Det sidste tror jeg ikke, hverken Allah eller Enhedslisten kan gøre noget ved.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kommentaren skal godkendes af mig, inden den bliver vist på bloggen.