tirsdag, januar 24, 2006

Læserbrev i metroXpress

Jeg plejer aldrig at læse disse mere eller mindre åndssvage læserbreve i aviserne. Men her i eftermiddag sad jeg og kedede mig lidt, så derfor kom jeg til at læse *hele* metroXpress. Indbefattet læserbrevene.

Her faldt jeg over et læserbrev, der for en gangs skyld var virkelig rigtigt og klogt. Det er fra et par beboere i Roskilde:

"Vi fatter simpelthen ikke, at folk overhovedet gider bruge tid på at skrive læserbreve. Seriøst, hvor mange læser dem?

Vi har personligt læst denne avis siden den første udgivelse og fatter ikke, at der findes så mange mennesker, der ikke har andre ting at få tiden til at gå med. Har I intet liv?

Folk, der skriver læserbreve, er de personer, det almindelige samfund hader. I er dem, der klager, når man spiller høj musik og går over for rødt.

Brug dog jeres tid på at få et arbejde - smid eventuelt nogle kilo - og frem for alt... Luk nu røven."

Hørt! Kun fjolser skriver læserbreve.

(intelligente mennesker blogger)

3 kommentarer:

  1. Hørt! Kun fjolser skriver læserbreve.

    SvarSlet
  2. Kun fjolser skriver læserbreve? Så det er kun fjolser der prøver at foretage sig noget for at blive hørt politisk. Hvorfor har vi så de fjolser oppe på Chistiansborh?

    SvarSlet
  3. Nu er det selvfølgelig ironisk ment fra min side!

    Citatet er fra et LÆSERBREV i metroXpress. Så dem der har skrevet det må altså selv være fjolser...

    Når man generaliserer for meget, risikerer man at komme til at modsige sig selv (logisk paradoks).

    At der findes læserbreve i aviserne er en udmærket ting - fordi der AF OG TIL er nogle gode og tankevækkende indlæg imellem. Men de fleste er ikke særlig interessante, synes jeg.

    SvarSlet

Kommentaren skal godkendes af mig, inden den bliver vist på bloggen.